РЕЗУЛЬТАТИ СЕРТИФІКАЦІЇ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
У 2019 РОЦІ
Вітаємо Бобохонову Ірину Вікторівну з успішним проходженням сертифікації! За результатами ІV щорічного Всеукраїнського конкурсу «Педагог-новатор»
учитель англійської мови
Марганецької ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 Бачинська
Інна Костянтинівна здобула І місце у номінації «Зорепад педагогічної
майстерності» за розробку уроку-квесту англійської мови з використанням
мобільних телефонів та QR-кодів для 1 класу та отримала сертифікат переможця
і грошову винагороду.
МОНІТОРИНГ РЕЗУЛЬТАТИВНОСТІ УЧНІВ ШКОЛИ У ІІ ЕТАПІ
ВСЕУКРАЇНСЬКИХ ОЛІМПІАД З БАЗОВИХ ДИСЦИПЛІН
2011-2012 Н.Р. - 6 УЧНІВ
2012-2013 Н.Р.- 15 УЧНІВ
2013-2014 Н.Р. - 12 УЧНІВ
2014-2015 Н.Р. - 6 УЧНІВ
2015-2016 Н.Р. - 5 УЧНІВ
2016-2017 Н.Р. - 4 УЧНІ
2018-2019 Н.Р. - 5 УЧНІВ
УЧАСТЬ У ІІІ ЕТАПІ ВСЕУКРАЇНСЬКИХ ОЛІМПІАД
З БАЗОВИХ ДИСЦИПЛІН
2011- 2012 Н.Р. - 2 УЧНІ
2012-2013 Н.Р. - 2 УЧНІ
2013-2014 Н.Р. - 2 УЧНІ
2014-2015 Н.Р. - 2 УЧНІ
2015-2016 Н.Р. - 1 УЧЕНЬ
2018-2019 Н.Р. - 2 УЧНІ
МОНІТОРИНГ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ
МАРГАНЕЦЬКОЇ ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ №7
І СЕМЕСТР 2018-2019 Н.Р.
Клас
|
Всього учнів
|
Низький рівень
|
Середній
|
Достатній
|
Високий
|
||||
2
|
20
|
-
|
-
|
5
|
25%
|
9
|
45%
|
6
|
30%
|
3
|
18
|
-
|
-
|
10
|
55%
|
7
|
39%
|
1
|
6%
|
4-А
|
24
|
-
|
-
|
8
|
33%
|
9
|
38%
|
7
|
29%
|
4-Б
|
20
|
2
|
10%
|
12
|
60%
|
6
|
30%
|
-
|
-
|
2-4
|
82
|
2
|
2%
|
35
|
43%
|
31
|
38%
|
14
|
17%
|
5
|
29
|
-
|
-
|
14
|
48%
|
10
|
35%
|
5
|
17%
|
6
|
32
|
4
|
12%
|
24
|
76%
|
4
|
12%
|
-
|
-
|
7
|
23
|
-
|
-
|
16
|
69%
|
6
|
26%
|
1
|
4%
|
8
|
25
|
-
|
-
|
22
|
88%
|
2
|
8%
|
1
|
4%
|
9
|
19
|
-
|
-
|
17
|
89%
|
2
|
11%
|
-
|
-
|
5-9
|
128
|
4
|
3%
|
93
|
72%
|
24
|
19%
|
7
|
6%
|
10
|
21
|
-
|
-
|
13
|
62%
|
6
|
33%
|
2
|
5%
|
11
|
16
|
-
|
-
|
13
|
81%
|
1
|
6%
|
2
|
13%
|
10-11
|
37
|
-
|
-
|
26
|
70%
|
7
|
18%
|
4
|
11%
|
2-11
|
247
|
6
|
2%
|
154
|
62%
|
62
|
26%
|
25
|
10%
|
Моніторинг
навчальних досягнень учнів
Марганецької ЗОШ І-ІІІ ступенів
№7
Марганецької міської ради
Дніпропетровської області
І семестр 2017-2018 н.р.
У грудні 2017 року з
метою вивчення навчальних досягнень учнів школи, адміністрація школи здійснила моніторинг
навчальних досягнень учнів 3-11 класів у І семестрі 2017-2018 навчального року.
Проведено моніторингові
дослідження навчальних предметів робочого навчального плану, здійснено
порівняльний моніторинг навчальних досягнень учнів у І семестрі 2017-2018
навчального року і ІІ семестрі 2016-2017
навчального року, а також середнього балу у випускних 4, 9, 11 класах.
Загальний звіт про рівень навчальних досягнень учнів 3-11 класів та результати моніторингу
наведено у таблицях.
Всього учнів на початок навч. року
|
Вибуло
|
Прибуло
|
Всього на кінець навчального року
|
Учнів 1 класу
|
Учнів 2 класу
|
Низький рівень
|
Середній
рівень
|
Достатній
рівень
|
Високий
рівень
|
||||||||||||||||||||
3-4
|
5-9
|
10-11
|
3-4
|
5-9
|
10-11
|
2-4
|
5-9
|
10-11
|
3-4
|
5-9
|
10-11
|
||||||||||||||||||
К-ть
|
%
|
К-ть
|
%
|
К-ть
|
%
|
К-ть
|
%
|
К-ть
|
%
|
К-ть
|
%
|
К-ть
|
%
|
К-ть
|
%
|
К-ть
|
%
|
К-ть
|
%
|
К-ть
|
%
|
К-ть
|
%
|
||||||
271
|
8
|
7
|
270
|
23
|
19
|
3
|
1%
|
-
|
-
|
-
|
-
|
40
|
18%
|
89
|
39%
|
22
|
10%
|
22
|
10
%
|
26
|
11%
|
8
|
4 %
|
10
|
4 %
|
5
|
2 %
|
3
|
1%
|
Учні 1
та 2 класів оцінювались вербально, тому з 270 учнів школи, що підлягали оцінюванню, 42 учні оцінювався вербально, 56 учнів (25%) мають
достатній рівень, проти 39%(98 учнів) у
ІІ семестрі 2016-2017 навчального року, високий рівень навчальних
досягнень мають 18 учнів (7%), що нижче на 3% ніж в ІІ семестрі минулого року - 25 учнів
(10%), середній – 151 учень (67%),
що на 17% більше 128 учнів (50%).
3 учні мають низький рівень знань (1%), що
відповідає ІІ семестру 2016-2017 навчального року, коли початковий рівень знань
виявили 3 учні (1%), що свідчить про те,
що з учнями ведеться недостатня індивідуальна робота.
Порівняльний
аналіз середнього балу випускних класів у 2017-2018 і 2016-2017 навчальних
роках показує, що учні 4 класу мають середній бал – 7,0, що нижче на 0,4 ніж у
минулому році; у 9 класі учні мають середній бал – 7,1 проти 7,3 балів минулого
року; в 11 класі – 7,5 балів, що нижче від минулого року на 1 бал (8,5 балів
минулого року).
Аналіз
середнього балу рівня навчальних досягнень учнів випускних класів за предметами
показує, що найнижчий середній бал у 4 класі з української мови - 6,5; у 9 класі – з
української мови 6,1 бали; в 11 класі – з геометрії – 6,2.
Найвищий середній бал у 4 класі – з літературного
читання – 7,6 бали; у 9 - 9,4 бали з
фізичної культури, у 11 класі – з художньої культури - 9,2 бали.
Клас
|
Всього учнів на початку року
|
Кількість учнів
|
Середній бал
|
||
Прибуло
|
Вибуло
|
На кінець
І семестру
|
|||
1
|
25
|
1
|
3
|
23
|
-
|
2
|
18
|
1
|
-
|
19
|
-
|
3-А
|
24
|
-
|
-
|
24
|
8,4
|
3-Б
|
19
|
-
|
-
|
19
|
7,2
|
4
|
30
|
3
|
1
|
32
|
7,0
|
5
|
33
|
1
|
1
|
33
|
7,4
|
6
|
23
|
1
|
2
|
22
|
7,0
|
7
|
26
|
1
|
-
|
27
|
6,8
|
8
|
19
|
-
|
1
|
18
|
6,8
|
9
|
20
|
-
|
-
|
20
|
7,1
|
10
|
17
|
-
|
1
|
16
|
7,3
|
11
|
17
|
-
|
-
|
17
|
7,5
|
Всього
|
271
|
11
|
6
|
270
|
7,3
|
Порівняльний
аналіз рівня навчальних досягнень учнів школи у ІІ семестрі 2016-2017 навчального
року та І семестрі 2017-2018 навчального року показує, що проведення індивідуальної
роботи з різними за рівнем навчальних досягнень групами учнів можна досягти
покращення результатів у навчанні.






Комментариев нет:
Отправить комментарий